Imorgon

Postat av Cassandra den 2010-01-24 23:10:13


Imorn är de nya äventyr! Dagen kommer börja med att vi ska till Närakuten här i handen med mitt finger. Min tränare tycker jag borde kolla upp och se att de inte är något allvarligt. Men de tror jag inte! Men de känns skönt att kolla upp de eftersom svullnaden inte lagt sig än och de är fortfarande blått, rött. Så vi tänkte hänga på låset så de går fort :)

Sen blir de tuben! Ska bli riktigt kul att träffa alla mammor igen! Ska försöka komma ihåg kameran imorn så vi kanske kan få några bilder på våran prinsessa och sina vänner! :) Sen blir de skola för min del! Och sen mys med familjen och PH :D Ska försöka uppdatera imorgon kväll med bilder! :)



Kommentarer
Postat av: mukis mamma till tre

aah okej. Du skrev aldrig vad det var, men lät precis som fotboll! Händer idag då? Jo min dag var helt ok!

2010-01-25 @ 14:12:13
URL: http://mukisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback