Nu blir de mys

Postat av Cassandra den 2010-01-13 20:44:40


Nu har gästerna gått och Josefin sover! Hade verkligen en bra dag idag! Mina svärföräldrar var här idag och tog hand om Josefin så Christofer fick vila sin fot! Jag kom hem med lite nya kläder från gina, fick presentkort där i julklapp så nu när jag hittade något så passade jag på och köpa de :) Sen kom jag hem med anteckningsblock och mattebok :) Jessica och barnen följde med sen hem på middag! :) Kyckling i curry med ris blev de :) Sen kom även Jennie hit en stund :) Så nu har de gott och Josefin sover så ska väl passa på och kolla igenom matteboken och sen umgås med Christofer! :) Hur har din dag vart?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback