Söndag kväll

Postat av Cassandra den 2010-01-31 23:37:17


Då är jag tillbaka, ny design kommer! Jag väntar på bilder från Michis som fotade oss i fredags. Men tänkte jag börja blogga ändå, fast designen inte kommit upp än :) Men de kommer! I fredgas när Michis tog kort så var inte våran dotter på de bästa humöret! Men hoppas de blev några bra bilder iallfall :) Vi tog lite kort på mig och C också, men de kändes lite jobbigt för jag ser så himla stor ut jämfört med C (alltså tjock) :P Så de är lite jobbigt att ta kort med han. Men något fint kort blev de! Men Michis är snäll och ställer upp en gång till och tar kort och då får vi hoppas att Josefin är på bättre humör! :)

Annars i helgen har vi tagit de lugnt! Packat och så! :) Idag har vi ätit god middag och fått våra soffer sålda :P Och ingen säng har vi heller så just nu sover vi på en luftmadrass :P haha! Nu under kvällen har jag hjälpt Patricia med en design! Hon ville ha ungefär som min. Men blev verkligen supernöjd med den! :)

Men rekomenderar verkligen Michis om ni vill ha fina bilder på tex era barn elelr er själva :) Hon hon gör de för bra pris så gå in på hennes blogg eller hemsida och kolla! :)

Imorn blir de tuben och träffa alla underbara mammor igen. C ska även följa med! Så de blir kul :D




Kommentarer
Postat av: madde sandberg

Det är bra att du har börjat skriva igen :D

2010-02-01 @ 17:32:47
URL: http://madeleinesandberg,blogg,se
Postat av: madde sandberg

/ bella :D

2010-02-01 @ 17:33:17
URL: http://madeleinesandberg,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback