Babysim

Postat av Cassandra den 2010-03-16 18:21:17


Idag var de babysim på schemat. Men Josefin var jätte rädd i början, inte alls som sin kompis Nellie som avgudade och ville helst gå själv i vattnet. Josefin och Nellie åkte mycke kana och de var en favorit. Sen i slutet så vågade till och med Josefin doppa huvudet. De var tack vare Jessica och de var väl tur de att hon visade Josefin att de inte var så läskigt. Men de var iallfall en hit sen, för de var bara kanan som gällde :P haha! :)

Annars har de vart en super dag! Snart ska jag på väg på träningsmatch, eller så blir de träning. Men de sa förra veckan att de skulle bli träningsmatch så man får väl hoppas på de :) Alltid kul med match :) Sen imorn blir de träning för min del igen, fast med Jennie och på gym. Är så impad av Love så förhoppningsvis blir jag lika duktig, fast kommer aldrig klara av att springa på band i 40 minuter. Fattar inte hur den tjejen orkar, men duktig är hon iallfall!

Men vill verkligen ner i vikt nu så nu fan måste träningen komma igång :) Vägde mig hos mamma igår och då hade jag redan gått enr 2 kilo igen. Så de känns ju bra. Men nu ska jag aldrig gå upp igen. Vill ju kunna använda bikini utan att skämmas.



Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Men åhhh är du imponerad av min träning gumsi :)

Det är bara att bestämma sig att nej nu jävlar ska jag gå ner i vikt och bli hälsosam . Det låter lätt men det är skiiiit svårt, jag vet men jag tror på dig :) du har ju alla som stöttar dig :)



Och det är skit bra att du gått ner 2 kg till :)

Jag är impad av dig :)



kram Love

2010-03-16 @ 19:01:14
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback