Febrig tjej

Postat av Cassandra den 2010-03-30 22:04:54


Igår var de tuben och träffa underbara Carro och barnen! Josefin och Adam var så söta i centrum och höll varandra i handen hela tiden. Adam hjälpte till och med Josefin om hon ramlade. Hon ramlade oftast för att Adam gick lite för fort :P hihi sötnosarna. Sen fick man träffa lilltjejen :) Gid så söt hon var! Sen var de tuben, träffade massa mammor och barn. Efter halva tuben blev Josefin mer och mer hängig och låg bara i min famn och höll på somna och var varm och blek. Så jag närkte att något inte stämde. Efter tuben åkte vi hem, svängde bara förbi maxi för att köpa lite mat och så. Sen vi kom hem så hade Josefin 39,2 grader feber, min skruttan :( I natt har hon sovit hos oss och vaknat ofta och fått alvedon i mellan åt.

Idag sov hela familjen till 10 tiden. Josefin feber var bättre och var nere på 38,1. Så senare (lunchtid) bestämde vi oss för att ta en prominad till centrum och äta lite lunch. Josefin mådde bättre och gillade att få komma ut en stund. Men sen efter ett tag så märkte man på Josefin att något inte stämde igen. Hon vägrade sova lunch och var jätte gnällig. När vi kom hem låg febern fortfarande runt 38, men under kvällen så steg den upp till 39 igen. Så imorn blir de en hemma dag för madam och vi kommer inte gå ut fören hon är feberfri. Synd bara att hon skulle bli sjuk till påsk. Men jag måpste iallafall iväg och fixa ett påskägg till henne :) hihi

Har nyss avrt på träning och ska nu hoppa in i duschen. Bilder kommer senare ikväll eller imorn :) Allt beror på hur Josefin vaknar och så ikväll.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla henne för halsen då? Med tanke på att barnen träffades förra veckan och jag vet ju inte hur länge lukas gick med sitt innan ANDRA doktorn märkte.. <3

2010-03-30 @ 23:23:28
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback