Fredag

Postat av Cassandra den 2010-03-19 12:43:16


Ännu en vecka är snart slut! Själv har man blivit halvdålig, inte så himla kul. Jag som oftast brukar klara mig från försylningar. Men inte denna gång. Igår var jag och Josefin inne i stan med Michis och Leon, jätte trevligt var de, fast Josefin inte var på sitt roligaste humör och ville bara förstöra för mig :P hahah! Innan vi träffade Michis och Leon i stan så åkte jag och Christofer och Josefin förbi nacka för att hämta min overall som jag beställt! Jätte mysig är den och de kommer bli perfekt och kunna träna i den. Funderar att trycka nummer 1 på ryggen på t-shirten så jag kan stå med den på matcher. Tycker de är mycket skönare att stå i t-shirt än en tjcoktröja :P hahaha!

Just nu ligger Josefin och sover. Christofer och hans pappa lägger golv i hallen. Jätte fint blir de :) När de är klara och Josefin har vaknat åker vi och handlar! Behövs fylla på lite i kyl, frys och skafferi. sen ikväll blir de fredagsmys. Funderar på att hyra någon film! Alltid lika mysigt. Men de som ska ses i kväll är iallafall solsidan. Lets dance kan jag inte se efetrsom mongo willy är kvar. Shit va jag stör mig på den killen och fattar inte hur han kan vara kvar. Så j*vla värdelös om ni frågar mig hahaha! Men men. Han har utvecklas så jag får väl se de på de sättet :P haha!

I helgen har vi inga planer än! Vi får se vad som händer. Men något skoj kommer de väl att bli. Vi får se också hur jag mår. Men jag klarar mig alltid om vi ska hitta på något skoj! :)



Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

det är ju faktiskt inte willys fel att han är kvar eftersom det är svenska folket som röstar på honom ;P hehe! får vi se bild på vardagsrummet snart? :D ni har fått det så fint!

2010-03-19 @ 14:55:41
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

21? det absolut minsta någon får äta var 29 propoints sa dom för att man ska gå ner i vikt :S hm.. skumt!

2010-03-20 @ 08:56:13
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: T & Flickorna

Grattis till flytten! :-) Och va stor Josefin blivit.. :)

2010-03-20 @ 20:00:01
URL: http://babymammy.blogg.se/
Postat av: Nicole

veckorna går så fort :)

2010-03-21 @ 00:21:35
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback