Lek Vegas

Postat av Cassandra den 2010-03-25 20:15:07


Lite bilder från lek vegas idag! (ursäkta kvaliten på bilderna) :P



Idag har vi vart och let på Lek vegas. Där var också Jessica, Jonas och barnen, Wictoria och Kevin, Marie och Elsa! Jätte kul och trevligt var de. Vi åkte hem runt halv 3. Vi skulle handla lite mat hem och så! Innan middagen betalade jag även alla räkningar. Så nu är de klart! Shit va de är tråkigt, de tråkigaste på hela månaden, tror nog alla håller med mig :P haha!

Snart ska jag och Christofer kolla Lyxfällan och sen blir de att kolla på nya Wallander filmen :) Gud så kul de ska bli. Sen har jag betsämt mig, jag ska sluta sälja för mykidoo. Jag känner att jag inte har den tid och ork. Och ev så kommer jag får kväll och helgpass från mitt gamla jobb. Så i helgen eller imorgon kommer de komma upp kläder från nya och gamla kollitionen som jag ska sälja av! Kommer lova er att ni kommer kunna fynda jätte mycket! Så håll utkik om ni verkligen är intresserade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback