Photoshop + Hemlighet

Postat av Cassandra den 2010-03-31 23:33:17


Äntligen har jag photoshop på datan igen. Så nu kasnke de kan bli en ny design och även bättre med bilder på bloggen, och självklart i bättre kvalite :) Så imorgon ska jag inviga photoshop, ska se om jag ska göra någon ny design, men vet inte. Kanske ska be snälla Mihcis ta lite fina ute bilder på Jossan som man kan använda sig av :) Vi får se :D

Sen har jag en hemlighet som ingen får veta :D Men glad är jag iallfall! De är de äända jag kan tala om och jag längtar verkligen :)

Nästa vecka blir de studievägledare och då blir de att söka utbildning till hösten då jag sak börja plugga igen. Men har lite funderingar så de ska bli jätte skönt att få prata med henne. Har andra saker jag skulle vilja bli nu så måste verkligen höra med henne och se vad hon säger :) hihi



Kommentarer
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

tack hihi :) spännande att läsa eller höra sen vad det är för hemlighet :D

kram

2010-04-01 @ 07:38:44
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

måste du skriva sådär, då blir man ju nyfiken :D

2010-04-01 @ 09:16:30
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Vi har bara 3rok, vet inte exakt hur stor det är i kvm... Men tur iaf att vardagsrummet är så stort så vi kunde göra en provisorisk Kelly-hörna ;)



Spännande med hemlighet! :D



Kramar

2010-04-01 @ 10:09:53
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Therese med bebis i magen <3

Hallå där!

Är det bra med dig? :)



Jag såg att du kan fixa designer till bloggar... Jag tänkte fråga dig om du kan hjälpa mig? Jag börjar bli galen på min bajs design :( En tjej skulle hjälpa mig, har spanat in hennes sida varje dag i evigheter nu i hopp om att hon ska ha gjort den, men nej..... verkar som det inte blir av... Skulle vara as nice om du kunde hjälpa mig! :$ Jag är desperat Cassandra haha! :D



BTW, jag tror jag vet din/eran lilla hemlis. Fast jag är inte säker... sitter här och anar lite, hihi. Krmar!

2010-04-01 @ 23:49:13
URL: http://ivantanstid.blogg.se/
Postat av: Taru & Flickorna

Åh.. Va då för hemlis? :-D

2010-04-02 @ 08:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback