Trött på vissa saker

Postat av Cassandra den 2010-03-31 16:12:03


Ibland blir man bara så himla trött. VARNING för tråkigt och argt inlägg :P

Jag har verkligen tröttnat på vissa människor. Varför är de oftast att man alltid måste ta kontakt med folk om man vill hitta på något skoj. Varför kan de inte lyfta ett finger? är de något fel på mig? De känns verkligen så ibland. Vad man än gör så blir de bara helt fel. När man hjälper folk får man knappt ett tack för hjälpen. Lite kan man väl klara av? Eller? Jag kanske verkligen har helt fel. Säg vad ni tycker! Tycker de är synd att vissa inte uppförsig som jag tycker man kan göra om man ska kalla sig vänner. Säger bara blä på de här! Tur att jag har min familj och vissa rikigt vänner! Ni håller iallfall mig vid liv just nu, för man blir bara så trött på vissa!



Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

hoppas det inte är mig du är trött på :)

2010-03-31 @ 17:03:46
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Hej :) DU jag kunde inte svara på facebook :P men jag är visst inne på msn juhhhh ;)

Snart får vi ses igen när Oliwer är friiisk :)

Ja eller hur är kepsen cool? Våra coolingar med keps :D

kram Love

2010-04-01 @ 00:11:54
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback