Aldrig mer tidig bio!

Postat av Cassandra den 2010-05-12 20:47:08


Idag har jag och min underbara älskling haft en helt underbar dag! Vi hade barnvakt av mina svärföräldrar. Vi lämnade Josefin kl 9 imorse, sen tog jag och Christofer bussen till gullmars och sen vidare till city. Vi var framme vid halv 10 tiden, så vi tog oss en bit frukost och bara tog de lugnt innan affärena öppnade. Dagen var planerad, shoppa kläder till mig till italien och sommaren, födelsedagspresent till svärfar, bio och äta ute! När alla affärer hade öppnat så gick vi först till gina och köpte lite basplagg till mig! Sen blev de nya underkläder, kjolar, linnen. Massa fint, till och med 2 par nya skor :) Den perfekta födelsedags prsenten hittade vi också!

Vid halv 1 skulle vi gå på bio, jag säger de, aldrig mer se en tidig bio! Vi såg the last song! Bra med sorlig film. Alla bakom oss satt och grät. Men de värsta med att gå nu halv 1. De var att vi hade två barn, eller fjortisar som satt brevid. De var inte många som var på bion så de kunde hoppat ut lite, behöver inte sitta i knät på Christofer, tror tjejen bredvid höll på välta ut Christofers cola flera gånger. De sjöng med på reklamen, de pratade genom hela filmen. Vi da till dom en gång, de lyssnade inte, de var ett annat par som sa till, de lyssnade inte! Ibland blir man bara trött :P hahah!

Sen efter bion, kollade vi på de sista. Sen åkte vi till söder för att gå på resturangen stekpannan! Älskar verkligen deras mat. Och servisen är verkligen kanon :) Jag åt grillad kyckling filé. Kyckling is the shit ;D haha! Sen var vi iallafall hemma hos svärföräldrarna igen runt halv 7. Sen kollade jag på biggest loser där. Sen åkte vi hem :)

Nu ska jag pröva kläderna som jag köpt! :) Ha de så bra! Grattis Hasse på födelsedagen! Imorn blir de middag och fira svärfar och även då får han våran present :)

Innan jag stänger ner här. Måste jag säga ett stor tack till Michis, J och Leon för en helt underbar grillkväll igår! Verkligen jätte trevligt och de kommer verkligen att göras om! :)



Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

haha alla ? ja visste ju inte att någon skulle komma!



haha jo men ja va ju typ tvungen att fråga henne först så att det va okej, så därför valde ja att inte skriva det :P



men det va okej, men hennes son kanske är sjuk så det kanske bara bli vi :)

2010-05-12 @ 23:32:57
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Emma - ung 20 år mamma till william

Hej, va fin och härlig blogg. Hur gammal är din dotter??? :) så söt hon är..



Kram

2010-05-13 @ 06:28:10
URL: http://emmasdiary.blogg.se/
Postat av: Malin, 19 & Gravid

värdena är ganska olika beroende på om jag vilat eller inte. Men har fått komma hem nu iaf ska vila tills på söndag så ska jag tillbaka sedan och se hur de blir :)

2010-05-13 @ 18:19:45
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Tova

Vilken härlig blogg! Och söt dotter, blev själv mamma till en grabb i vintras :)

2010-05-14 @ 23:31:22
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback