Flygit flyplan - Check!

Postat av Cassandra den 2010-05-31 10:50:48


Ja, då har jag flugit för första gången i mitt liv! Och inte bara två gånger som man brukar göra på en resa :P Utan tre ;) haha! När vi skulle hem igår så var vårt plan inställt så vi fick åka först till frankfurt och sen byta flyg och sen till Stockholm! :p De blev verkligen resa! Och de var verkligen en jätte bra vecka! Vi har haft både fint och halv dåligt väder! Men lika bra blev de ändå! Vårt hotell låg precis vid medelhavet så där har vi badat några gånger (2 gånger) haha! Vi har vart på lite utflyckter till olika städer. Så jag har verkligen sätt mycket på min första utlandssemester :) Josefin har vart jätte duktig och jätte busig! Men de har gått bra! Hon klarade flygresorna perfekt! När vi åkte till italien så somnade hon på en sekund typ, fast när vi skulle landa var de absolut inge kul att sitta still i mitt knä :P Typ samma sak var de när vi flög hem! De kan jag förstå, att ha myror i brallorna och sitta still är inge kul :P

Men ska lägga upp några bilder nu så ska ni få se lite från våran semester! :)



Måste tillägga en sak! Efter andra dagen på italien så ramlar josefin och slår i på sidan vid ögat som gör att hon får en blåtira så nu vet ni varför hon är blå runt ögat på typ alla bilder ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback