Jag tror Josefin skulle uppskatta i present!

Postat av Cassandra den 2010-05-14 18:45:14


  • Presentkort på Åhlens, Lindex, Polarn och pyret, Br-Leksaker
  • Pippi gubbar och möbler till sitt pippihus (hon har redan pippi, tommy, annika och lillagubben och herr nilsson!
  • Pippi ryggsäck till dagis
  • Pippi regnställ som finns på Åhlens (rött) till dagis
  • Pippi utklädnadskläder
  • Pussel, kanske då med pippi
  • Pippi böcker, självklart andra slags böcker!
  • Filmer
  • Kläder i 86-92
Men som tur är de ett tag kvar, så de kanske ändras lite eller så kanske något försvinner, något kommer till! Men de är väl de jag kommer på just nu! Som ni ser är de saker med pippi, men de vet jag att hon kommer att älska! Men självklart är något som du kanske kommer på något som säkert är mycket bättre än vad jag skrev här (alltså till er, släkt och vänner som kommer på kalaset).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback