Måndag kväll!

Postat av Cassandra den 2010-05-17 21:31:54


Då är de snart dgas för sängen! Idag har vi haft en jätte trevlig dag på farstaängarna med mammorna och alla barn :) Josefin har verkligen lekt, har knappt suttit still, fick nästan tvinga henne att dricka lite! :P Men maten var hon inte intresserad av. Hon åt bättre till middag istället :) På kvällen nu har jag haft matte prov. Eller de var snart 2 timmar sen jag var klar! Kan säga att de var ett skumt prov. Men ett g kommer jag säkert att få om jag inte är helt ute och cyklar :P

Varför blir de sämre kvalite på bilderna när man lägger upp dom här på bloggen, de är ju inte de när jag förminskar och sätter ihop ett kollage! Men de viktigaste är att ni ser var de föresteller iallafall :)



Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

för att bilden är större i verkligheten än vad som får platsi din blogg. Testa att ändra storleken på kollaget så att det blir till den storleken du lägger upp i bloggen, antar att du har 500px bilder i bloggen?

2010-05-17 @ 21:48:46
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback