Nytt till italien

Postat av Cassandra den 2010-05-20 20:27:11


De som införskaffades till Josefin idag! Vad tycks? :)



Idag har jag vart och klippt mig, så nu är jag snygg i håret när vi åker till italien! Och eftersom vi åker snart och vi inte hade alla saker så fixade vi de sista till Josefin! En solhatt, bikini, fast de är mer som en trosa och ett linne, precis som jag ville ha :) Sen blev de även ett par shorts! Shortsen, bikini linnet + solhatten var verkligen jätte sött på Josefin, tyvärr fick jag ingen bild på de och kan inte fixa de nu, eftersom Josefin ligger och sover! Så ni får vänta tills vi kommer hem ;) haha!

Sen eftersom barnbidraget kom idag så fick även Christofer ett par flipflop och ett par solglasögon och jag en klänning. Så nu är hela familjen klara. Nu ska bara allt packas ner i väskan! :)



Kommentarer
Postat av: bella

snygg design :)



Ha så kul i Italien :)

2010-05-21 @ 09:27:10
URL: http://bellaheinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback