Vilket väder

Postat av Cassandra den 2010-05-15 16:12:04


Jag måste iallafall börja att säga att de är jätte fint väder ute och varmt, pratade för nån timme sen med min mamma som är i göterborg, min bror har gokarttävling så hela familjen är där + Bella. De har ösregn. Så de blev lite avensjuk när jag sa vad vi hade för väder :)

Jag och Josefin kom nyss hem! Först skjussade vi Christofer till jobbet, sen åkte vi till tyresta by, så Josefin fick springa av sig och kolla på djuren. Sen blev de lite lek på gården och nu är vi hemma och jag ska förbereda middagen och börja städa :) Josefin kollar på pippi!

Sen ska jag kolla på kläderna i smutesen om de är något vi ska ha med oss nästa söndag då vi åker till italien! Tänk imorn är de en vecka kvar :D Så nu i veckan blir de packning och fixa de sista! Ska se om Josefin har några klänningar hemma, annars kanske man ska köpa en. Eller så kanske man väntar tills man kommer till italien så kanske man hittar någon jätte fin kläning! Ska ner till källaren i veckan för att se om jag har några klänningar som jag hade när jag var liten som Josefin kanske kan ha :) De är ju lite kul :)



Kommentarer
Postat av: Malin, 19 & Gravid

ja, precis! Sen är de ju verkligen skit tråkigt att ligga där själv. Jag tror inte jag somnade förrän klockan va fyra på morgonen :/ Som tur var kom Micke tillbaka vid nio på morgonen sen fick jag ju åka hem på eftermiddagen igen :)

2010-05-15 @ 16:24:17
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Jeanette - Mamma till Noel

Oj vad länge sedan jag kikade här. Vad stor tjejen blivit :D Så söt :D Hoppas allt är bra. Kram

2010-05-16 @ 00:33:44
URL: http://deeluxee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback