4 dagar ledig

Postat av Cassandra den 2010-10-25 21:44:22


De är just vad Josefin vart från dagis. Och kan säga att idag har hon typ klättrat på våra väggar. 3 dagar går, men inte 4 :P Men igår bestämde jag och Christofer att vi skulle ta en sväng förbi port 73 för att se hur de såg ut. Hade mer förväntningar, men absolut kul med ett nytt köpcenter och kommer absolut att åka dit fela gånger! Josefin var jätte duktig och gick och sprang och skötte sig jätte bra! Men efter lunchen och vilan hemma så hade hon så mycket myror i rumpan så vi visste inte vad vi skulle ta till oss. Så messade Marie och de var snart hemma igen och de mötte oss i gropen så barnen fick leka! Gud, Josefin blev så himla glad och hon pratar mycket om Elsa hemma. Men lite jobbigt bara att Josefin har kommit in i en period där hon verkligen ska kramas så den andra ramlar! Men hon vill ju bara visa hur mycket hon gillar dom. Och idag var hon så glad att få träffa Elsa och Oliwer så hon busade lite med dom med knuffar och så och de är ju inte okej. Men hon avr ju bara glad, men de är ej en ursäkt!

Så nu blir de dagis för Josefin tid-fre 8.45-15.00, ev på fredag tänke jag hämta henen runt två tiden :) hihi! Förra veckan fick hon följa med till tuben, men denna onsdag får hon gå på dagis! :) De behövs då jag tror Josefin tycker mer om dagis :P Sen har hon saknat dagis under helgen och pratat om de flera gånger! Jag har verkligen en dagis tjej här hemma :) hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback