Bebisen i magen

Postat av Cassandra den 2010-10-26 22:03:19


Nu börjar man tänka mer och mer på att snart ska jag bli tvåbarnsmamma, shit, om mindre än en månad, förhoppningsvis innan 29 dagar så har jag två barn! :) Va underbart de kommer bli! Ett till barn här hemma, kan fortfarande inte fatta att snart är han här! Min prins! Så snart har jag både en prinsessa och en prins!

Kom nyss upp från ett varmt och skönt bad och lillen ville verkligen inte ligga still där inne. Var så mysigt när man ser hur magen rör sig! Och när man känner alla rörelser! Helt underbart! Åhhh, kommer sakna denna graviditet sen när han är ute, precis lika mycket som jag saknar den tiden med Josefin i magen! Men självklart att ha dom utanför magen är de underbaraste, finner inge ord hur mycket jag verkligen älskar Josefin, så mycket jag kommer älska min son!

Nu måste jag bli bättre på lägga upp bilder också! Lite tomt kanske. Men sålänge får ni njuta av dom underbara bilderna från 3D ultaljudet! :)





Kommentarer
Postat av: Sanne - mamma till lykke

visst är den :) spännande, jag tror lillebror är här inom 29 dagar :)

2010-10-26 @ 22:24:34
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: ruby, milo och magen

gullibaby!! :)

2010-10-27 @ 09:59:51
Postat av: Jane

Åh, vilka häftiga bilder. Underbart med 3D-ultraljud. Ångrar lite att vi inte gjorde det. Läste att du hade havandeskapsförgiftning med din första, det hade jag också. Fast min föddes i v. 37+3 :)

Hoppas allt går bra med Josefins lillebror nu också! :)

2010-10-28 @ 10:45:26
URL: http://www.janejohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback