Josefin 2 år och nästan 4 månader

Postat av Cassandra den 2010-10-24 22:16:23


Måste berätta något som gör mig så himla stolt! I veckan fick jag veta att Josefin blivit jätte duktig när de gäller färger! När vi var på tuben i onsdags så tar hon upp en pärla och säger "blå pärla" och sen lägger hon tillbaka den och så frågar jag henne vad är de för färg och så tar hon upp en annan pärla och säger "lila pärla". Mammas tjej har verkligen blivit så stor!

Och en annan sak som gör mig som världens stoltaste mamma är att hon räknar! Hon kan nu räkna till 5 helt själv och om jag skulle fortsätta och säga sex, säger hon sju och jag åtta och hon nio! Mammas stora tjej! Vad ska jag säga att jag är så stolt! Hon är verkligen inte min lilla tjej utan min stora, helt underbara tjej!



Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

vad underbart :)



alltså, har hört att chansen att föda vaginalt efter kejsarsnitt är 50/50 :/ stämmer det eller?

2010-10-25 @ 09:07:59
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback