Lugn lördagsmorgon!

Postat av Cassandra den 2010-10-23 10:14:06


Denna lördagsmorgonen har vart lugnt :) Och de kan jag säga att de var riktigt skönt. Har börjat få mer och mer förvärkar så de sätter sig i ryggen bla. Josefin har vart jätte mysig hela morgonen! Vi bäddade upp på golvet där hon satt och lekte med sina leksaker medan hon kollade på monster, två gånger fick vi se på monster, och nu är de Lotta som är på tven. Och vi är inne på andra gången på den också :P I mellanåt har Josefin lekt i sitt rum!

De som vart jobbigt med denna lördagsmorgon var att Josefin bestämde sig att gå upp kl halv 6.
Igår gick hon upp kl 6. Vad är de som har hänt :P Min tjej som alltid brukar sova till halv 7-halv 8. Så nu ska jag börja ställa mig och göra lite lunch då hon åt tidigt frukost och sen ska hon få sova lite :) Jag och Josefin ska nog bara äta lite från torsdagens middag :) hihi! Ibland får man vara lat :P haha!

Sen får vi se vad som händer idag! Christofer ligger fortfarande och sover och kommer säkert göra de några timmar till :) Men skulle vara kul om familjen kunde hitta på något innan han åker till jobbet igen! Men vi får se vad osm hittas på! :) Jag skulle illafall vilja ha läsk till ikväll så de blir säkert en prominad förbi affären :P Men får se om mina förvärkar tillåter de :P De kommer och går! haha!



Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

va jobbar christoffer med eftersom han jobbar nätter?

2010-10-23 @ 11:44:20
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback