Mys fredag!

Postat av Cassandra den 2010-10-29 12:27:01


Idag har den fredag jag längtat efter! Christofer jobbar inte :) Han har jobbat nu kväll/natt varje helg i typ 3 veckor är nått. Kommer iallafall ej ihåg när jag hade fredagsmys med hela familjen :P hihi! Så denna fredag så ska vi bara ta de lugnt och bara mysa med familjen! Helt underbart! Jag har längtat så!

Ikväll blir de god mat och mys framför tven! Josefin ska få vara med ett tag idag och inte behöva gå lägga sig tidigt! Så först blir de en barnanpassad film och sen byter vi film istället för att se på idol som jag tycker är skit :P haha!

Så ev blir de inge mer uppdatering idag! Sen får vi se hur de blir i helgen! :)



Kommentarer
Postat av: Ida - blivande November mamma!

Låter väldigt härligt med en lugn helg! Samma blir det här!! :)



Du.. du är ju bra på design och så! Skulle du kunna hjälpa mig med en sak?



Du vet när man klickar sig in på en viss kategori eller månad, så ska det ju egentligen stå "Tidigare inlägg" och "Nyare inlägg" allra längst ner på bloggen, men det gör det inte hos mig.. Ser att det står så hos dom flesta, även hos dig.



Vet du hur man fixar det?



Om du vet så kan du ju skicka till min mail; [email protected]

2010-10-29 @ 15:12:26
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback