Söndag!

Postat av Cassandra den 2010-10-31 13:07:02


Då var denna vecka snart slut och nu sitter jag och Christofer och väntar på att Josefin ska vakna! När hon vaknar så ska vi göra iordning henne och sedan ska vi ta bilen in till stan där vi ska äta på pizza hut med min familj och släkt! Min kusin fyllde år förra veckan så idag ska vi äta och fira honom :) Grattis i efterskott! :) Ska verkligen bli jätte mysigt! Josefin ska ha sin klänning som hon har på bilden på dagiskortet! :) Sen ikväll blir de bara en massa mys efetrsom jag ej vet när vi kommer hem!

Imorgon är de måndag igen och Josefin är ledig! Får se vad som hittas på, pratade med Emelie med Leon förra veckan och vi pratade om ev att ses imorn! Men får höra av mig till henne och se om de blir så :) hihi! Skulle vara trevligt iallafall! Annars får vi se vad morgon dagen bjuder på! :)

På tal om ingeting så imorse hade jag sånna sammandragningar.
Undra om de börjar närma sig nu?! Haha! Skulle vara grymt skönt om lillen ville komma snart! Men jag tror faktist att jag kommer gå över tiden! Men vi får se när lillen bestämmer sig för att titta ut :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, haha! Är det så? :) Så roligt!

Jo men det är ju smart. Leon är nog däremot för liten att kunna klä sig själv denna vinter och nästa så har han säkert vuxit ur den :P

2010-10-31 @ 13:37:47
Postat av: Emelie

Du förstod nog att kommentaren innan var från mig, glömde skriva namn :)

2010-10-31 @ 13:38:32
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Kikar in och säger hej :)

Otroligt mysig blogg!

2010-10-31 @ 15:34:02
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Emelie- 2 barnsmamma ♥

Det är ju så roligt med dagiskort! Jag har kvar massor på mig själv från den tiden och det är kul att titta tillbaka och minnas hihi:)



Ja jag håller med dig! C får också gå på dagis, det är mer aktiviteter för henne där och så kan jag få en lite lugn stund och hinna prata med andra vuxna istället för att springa efter henne:)

Men va kul att du ska fortsätta gå dit, då hänger jag gärna på:) Är det något nu i veckan som kommer eller har dom också höstlov?:)

Puss och kram

2010-10-31 @ 16:14:10
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Hahaha D får ha sin egna väska ;)

2010-10-31 @ 18:01:42
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj, det skulle då Leon aldrig göra! Tror det kommer dröja lite innan han börjar med det faktiskt :P



Jag är lite osäker på morgondagen. Fick veta igår att vi eventuellt får flytta redan nästa söndag och är det så så måste ju jag börja packa och fixa en massa redan imorgon. Vet inte exakt när vi får veta hur det blir. Men kan jag höra av mig till dig imorgon, inte allt för sent såklart. Så kanske vi kan bestämma något då? :)

2010-10-31 @ 19:04:24
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

SV: Det är köpt på hemtex! :D

2010-10-31 @ 19:05:04
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Såg att det är snart bf för dig ^^ är allting klart där hemma ? :D

2010-10-31 @ 19:37:36
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback