Tisdag

Postat av Cassandra den 2010-10-26 19:53:25


Idag började dagen med att vi lämnade Josefin på dagis kvart i nio! Sen åkte jag och Christofer till posten för att skicka tradera vinster och sen skjussade Christofer mig vidare till Jessica!

Där har vi bara tagit de lugnt! Jag hjälpte henne att fixa den så gå in på hennes blogg och kolla! :) De ända som är problemet är att de ej går att kommentera :P Men ska se om jag kan få hjälp att fixa de imorgon ;) haha! Christofer åkte och hämtade Josefin vid tre och sen skjussade han henne till mig. Jag och Josefin fick stanna på middag hos Jessica och familjen. Annars hade jag och Josefin fått äta själv då han är på hockey! Tack för maten! :)

Vi var hemma runt 20 i 7. Men säger de, jag åker inte buss utan vagn på ett tag, iallafall inte nu när hon är inne i sån himla jobbig period! De känns hemskt att säga sitt barn är jobbig. Men när hon testar och samtidigt inte lyssnar så är de faktist inge kul :/ Bussturen tar ca 5-10 min, men de kändes som evigheter då Josefin inte vill sitta, utan skulle upp och gå, som hon absolut inte fick, så fick hålla tillbaka henne och försöka lugna ner henne för att hon skrek! Nej nej! Inge buss själv med henne på ett tag, iallfall inte som gravid då jag redan har de jobbigt :P haha!

Jag har suttit och övervägt hur jag ska göra imorgon, om jag ska henne hemme eller inte så hon kan följa med till tuben! Men hon får gå på dagis då jag inte åker buss med den lilla damen, okej om resan hade vart snabb, men inte i ca 30 min som resan tar! Men jag åker dit med Jessica och barnen sen åker jag hem så jag hinner hem till 3 då jag ska hämta Josefin! :) Hinner iallafall vara på tuben i 2 timmar. Så hinner humgås med de underbara mammorna ett tag iallafall :) Nu är de sista onsdagen Jessica ska med eftersom hon fått jobb. GRATTIS UNDERBARA DU! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback