Vad har Josefin börjat med?!

Postat av Cassandra den 2010-10-30 15:52:46


De är verkligen en bra fråga! Men nu i snart 1,5 vecka har hon vaknat mellan halv 6-6 och är hur pigg som helst. Och förut när hon vaknade så tidigt orkade hon inte med att gå på dagis utan höll på somna innan lunchen! Jag frgade hur de gick nu eftersom hon vägrar somna om. Men hon är hur pigg som helst på dagis också! Jag har prövat lägga henne en timme senare, vaknar ändå runt 6 tiden dära! Så de spelar ingen roll, så hon får gå och lägga sig vid sin vanliga tid!

Visst är de skönt att komma upp tidigt, men 6 är lite för tidigt om ni frågar mig! Och just nu är jag så sjukt trött konstant och vill inget hellre än att sova :P haha! Sen kan jag inte låta C gå upp hela tiden heller då han jobbar kväll/natt oftast! Men förhoppningsvis så kanske jag får sova några dagar då C inte jovvar fören på onsdag igen :) hihi

Men de skönaste är att Josefin sover iallafall lite mer än 11 timmar på natt! Hon sover från halv 7 på kvällen till halv 6-6 dagen därpå :) Men förut sov hon från halv 7 till ca 7 - halv 8 dagen därpå, så man har blivit lite bortskämd med dom tiderna :P haha!



Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: jag tror säkert att Barbapapa finns ute i butiken i sthlm redan :) De här mycket större yta än oss i Gävle :)

2010-10-30 @ 16:28:29
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback