Fredag!

Postat av Cassandra den 2010-09-24 19:39:31


Nu är de helg! Jätte skönt, fast samtidigt trist. Christofer jobbar natt till söndag eller måndag morgon! Så i helgen blir de riktit mys med massa filmer med Josefin! :) De kommer bli en kanon helg! Kanske gå ut och leka i lekparker :) De uppskattas, hoppas jag :)

Idag har Josefin vart på dagis och vi har vart barnvakter åt Oliwer som inte alls var på världens bästa humör! Men de funkade iallafall ;) Vi hämtade Josefin vid två på dagis och sen var vi ute till fyra då Jessica och Nellie kom för att plocka upp Oliwer :) Min bror och hans flickvän kom runt kvart över tre för att sen stanna kvar och äta middag. När Jessica kom så gick jag och Jesper upp till centurm för att handla lite saker till kvällen, medan Josefin och Bella var kvar hemma! :)

Josefin ligger nu och sover, somnade för en timme sen ungefär :) Jesper och Bella ska börja röra på sig och jag ska kolla idol och bara ta de lugnt! :) Hittar inte min mobil laddare och Christofer tog med den andra till jobbet, så hoppas verkligen inte att min mobil dör! För den måste ju vara på om Christofer vill något senare :P hahah!

Snart kommer lite bilder på Josefin! :) SKulle se om man kunde få lite fina kort på henne! :) Och några fick jag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback