Hur blev lördagen?!

Postat av Cassandra den 2010-09-25 18:52:06


Efter Josefin hade sovit och Christofer åkt till jobbet så klädde vi på oss och gick ner till rudan! Där började med att leka i skogen. Josefin gick runt, plockade kottar, stennar, klättrade lite. Hoppade och hade jätte skoj! Sen gick vi ner till lekplatsen där Josefin lekte av sig lite till :)

Tror verkligen att hon hade de jätte kul :) (Bilder kommer). Sen tog vi bussen till mina föräldrar. De frågade mig imorse om vi ville äta middag dära. De tackar man inte nej till när Christofer ändå jobbar. Skönt med lite sällskap :) Josefin älskar att åka buss. Allt med buss tycker hon om :) Lastbilar är också roligt att titta på :P

Men vi åkte iallafall buss till mina föräldrar! Josefin busade och skulle inte ha några kläder på sig och sprang bara runt i blöja! Åt inte så jätte mycket, men lite fick hon i sig! Sen fick vi iallafall skjuss hem! Så vi får hämta vagnen en annan dag :) Ska ändå dit på måndag för att plugga och då tar jag vagnen samtidigt :)

När vi kom hem så blev de ett bad. Hennes hår var jätte kladdigt och hon var verkligen jätte smutsig! Så hon fick bada! Och sen blev de läggdags och prinsessan somnade på en gång. Somnade strax innan halv 7 :) Nu blir de att att de lugnt och bara sitta i soffan och mysa för min del!



Kommentarer
Postat av: karolina aka melwins mamma

Okej, tkr du har jättefina kläder & du lycka till med ankomsten av lillebror! :p

2010-09-25 @ 18:56:20
URL: http://karolinaa86.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma

Det finns SÅ mycket fint =)

Tröjan med bilarna är SÅ cool.

Vi bor i Halland/Falkenberg.



Nä ca 9 veckor och 3 dagar kvar, tiden går så sjukt fort.

Kram

2010-09-25 @ 18:57:57
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback