Lördag!

Postat av Cassandra den 2010-09-25 09:46:09


Godmorgon! Idag vaknade Josefins runt halv 7. Vi gick upp och hon har kommit in i en välling period så nu vill hon inte ha något än välling på morgonen. Tittade på lite barnprogram, badat och så har Josefin lekt i rummet! De är så kul att se när hon sitter i sitt rm och leker och pratar med sig själv. Eftersom hon lekte så bra så passade jag på att diska från igår!

Snart ska jag börja med lunch och sen ska Josefin få sova lite lunch! Sen hade jag planer på att gå ut i skogen! Men vet inte om vädret kommer tillåta de! Hoppas de inte börjar regna så är de inge problem! Men de jobbigaste är att jag glömde hennes stövlar på dagis, både hennes fodrade och vanliga står på dagis! Hennes regnställ är också på dagis, men som tur är har jag överdragsbyxorna hemma och hennes skaljacka! Så ut kommer vi, men får se vilka skor de blir! Hoppas på att de inte blir någe regn! För de skulle vara jätte mysigt om vi skulle kunna komma ut till skogen lite och sen leka i lekparken! Hmm.. vi får se vad som händer när hon vaknat! :)

Sen får vi se vad jag och Josefin ska äta till middag! Men något smarrigt blir de säkert! Sen blir de säkert nån disneyfilm med lite poccorn och mys framför tven :) hihi! Men om vi kommer ut sen, de gör vi säkert så kommer säker kameran följa med så jag kan visa lite bilder till er sen! :)



Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma

Hej vi har Bf den 30 November =) Exakt i slutet av November =D

Va kul att vi båda skall ha ungefär samtidigt.

Det skall bli kul att följas =)

2010-09-25 @ 12:47:55
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: aw, tack så mkt :)

Grattis till din graviditeten också! Inte länge till prinsen tittar ut ju :) mysigt!

2010-09-25 @ 14:16:16
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback