Pluggdag!

Postat av Cassandra den 2010-09-28 12:50:22


Idag har jag haft en riktig pluggdag! Började med imorse att plugga lite företagsekonomi och projekt och företagande! Nu sitter jag hemma hos mamma och har just pluggat klart information och layout! Nu väntar jag på att Christofer ska plocka upp mig och sen skjussar han mig till skolan då jag har lektion! Sen blir de att hämta Josefin vid 4 tiden. Christofer ska på derby, Aik - Djurgården. Så idag ska vi ha en mor och dotter kväll. Till middag ska vi äta lasagne! Och sen får vi se vad kvällen bjuder på! Så uppdaterar mer ikväll! :) Och jätte kul med massa nya besökare igår! :)





Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: ah okej. Får hålla tummarna att du slipper det!

Låter ju bra :) ja det kan ju vara skönt för henne att åka ibland också :)



Du förresten, såg att du vunnit biljett till barnmässan, härligt! Vet du om det bara finns i Sthlm? Hade varit kul om dom har nåt sånt här nere med hehe.



kramar!

2010-09-28 @ 18:54:07
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

all right :)

2010-09-28 @ 19:40:10
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback