Söndag!

Postat av Cassandra den 2010-09-26 21:51:12


Ännu en vecka som bara försvann! Idag har jag och Josefin tagit de lugnt, vi var ute en sväng och var och handlade lite, yougurt, flingor och så! Vi hade ingen frukost eller mellis hemma så de behövdes!

Sen har vi börjat med att äta upp i frysen. Våran frys behöver frostas av och nu kommer de bli tråkmat nån vecka framöver innan vi kan storhandla igen! De känns ju bra och inte behöva börja månaden med storhandlig, men de känns lite tomt i kyl och frys :P

Josefin älskar verkligen att vara ute, de märks :) Hon ville verkligen inte gå och handla efter en timme ute i de kalla vädret. Så vi blev ute i ca 30 min till innan jag kände att de var dags att gå :) Hon har också tjatat om äpplen hela dagen och i veckan, men vi har alltid glömt de när vi vart och handlat, dumma oss! Men idag fick hon lite äpplen och åt ett på vägen hem. Hon strålade :) hihi. Att ett äpple kan göra så mycket! Mammas sötnos!

Sen har vi bara lekt här hemma. Hennes rum såg ut som om man kastat in en bomb :P Men självklart hjälptes vi åt och städade innan hon skulle sova. Ikväll fick hon vara uppe en timme längre och vi kollade på Emil, som hon då tittat på lite då och då tre gånger under dagen :P hahah!

Christofer jobbar och jag sitter här vid datan! Tar de lugnt och funderar på att snart gå och lägga mig :) I veckan blir de bara massa plugg är de tänkt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback