Torsdag - Föräldrarmöte stod på schemat

Postat av Cassandra den 2010-09-30 21:32:48


Idag börjde dagen med att vi åkte till Huddinge och pratade med en barnmorska om hur planen blev med med förlossningen som jag och en läkare kom fram till. Så vi pratade om de och hur en förlossning kan se ut och så! De gick jätte bra och Josefin var jätte snäll :) Jätte lugn, pratade med barnmorskan och bara var världens underbaraste tjej :)

Sen åkte vi hem, lekte, busade. Sen blev de lite lunch och sen läggdags för Josefin. Sen vid ett tiden kom min pappa och Christofer åkte till jobbet. Han lämnade av mig i skolan först :) Hade jätte ont i huvudet och inge huvudvärkstablett hemma. Inge kul. Idag fick vi bara massa papper om vad vi ska kunna till provet och vi fick gå när vi var klara :) Jag var klar till mamma åkte hem från sjukgymnasten så jag fick skjuss hem faktist :) Jätte skönt!

Och de jätte bra med morfar idag :) Josefin vaknade när bara morfar var här och de hade gått bra :) Sen åkte pappa hem, mamma stannade en stund till och busade. Och sen när mamma åkte så busade vi lite till och sen åt vi lite middag och sen kom Jessica och plockade upp Josefin. Hon skulle sitta barnvakt medan jag var på föräldrarmöte, för Christofer är på jobbet. Men hon ringde ett tag innan och frågade om Josefin fick följa med till farsta för de skulle dit, absolut de är ju inge problem :) De fick en uppgift av mig :P Köpa med sig nytt banage och huvudvärkstabletter :P hihi

Sen var de dags att för föräldrarmöte och de gick jätte bra :) Sen kollade vi in på avdelningen och de är så kul och se lite, kollade Josefins pärm och så :) hihi Sen gick jag hem och efter 10 min kom Jessica och Josefin. Jessica stannade en stund till och vi åt en glass, bytte banage och sen blev de läggdags för Josefin. Tjuvkikade på hennes sår och de ser jätte bra ut, så de lättar i mitt hjärta :) Kommer kännas skönt att ta bort de sen i helgen :)

Nu ligger jag här i soffan, kollar på tv. Min huvudvärk har äntligen försvunnit :) Men ska nog ändå gå och lägga mig snart :) Imorn ska vi ha Oliwer igen och sen ska vi träffa Emelie och Leon och de ska verkligen bli jätte kul :)



Kommentarer
Postat av: Mamma till Nim ♥

Men vad GULLIG du är!! :)

Men det kanske är bäst du hojtar till när du är klar med dessa? Så kan jag maila bilder då? Hinner ju säkert ta några innan som jag kanske vill ha med ;) Och så slipper du känna dig stressad. Man ska inte stressa med en liten i magen :)



Ta hand om er, så hoppas jg vi kan ses snart igen :) Kramis

2010-09-30 @ 22:47:05
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Åh, kul o höra om andra som också bott lite mindre till en början! Ja, jag hoppas verkligen vi får den nu :)

ja jättekul :D

2010-09-30 @ 23:04:43
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Ja precis, din dotter verkar lik Alexander =) han är inte heller så lugn =)

Han tar knivar,tallrikar ja allt han får tag på !

Ja man känner sig jätte dålig när något sånnt händer, men vet du vad!!

Jag kan berätta att du är en underbar mamma till din dotter och till erat kommande barn!! kram

2010-09-30 @ 23:32:21
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, man gör ju det ändå :/



Ja, visst är det gulligt. Jag vill ha 30:- för frakten på det.

Så 85:- sammanlagt om du vill ha det :)

2010-10-01 @ 07:36:44
URL: http://sbloppis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback