En bra dag

Postat av Cassandra den 2011-04-27 19:22:25


Idag efter lämning på dagis så åkte jag och Lexus in till stan för att träffa Lexus blivande tjej Lova och hennes mamma Ruby. De skilljer en månad på våra små och idag träffades dom för första gången. De har kommit upp massa saker för oss båda som gjort att vi ej kunnat träffas. Men ändrig på de :)

Vi hade verkligen en urmysig dag och dagen slutade i underbara kungsträdgården och de var så fint :) Tog massa bilder och blev bara mer och mer sugen på göra klart min tatuering :) När jag höll på ta kort hör jag hur någon annan tog kort på Lexus och vänder mig om och sen fortsätter jag och hör hur killen fortsätter. Sen berättar han att han kommer från DN och frågade om Lexus fick vara med i tidningen och självklart :) hihi Så nån av dom närmaste dagarna kommer nog Lexus vara med i tidningen.

Lexus och Lova är verkligen hur söta som helst tillsammans :) Verkligen jätte kul att Lexus får en kompis att växa upp med som är lika gammal :) hihi





Kommentarer
Postat av: emma

Jättefina bilder på Lexus där i blomhavet:)

2011-04-27 @ 21:39:51
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback