Våran prins är med i dagens nyheter!

Postat av Cassandra den 2011-04-30 17:50:37


Vid 12 upptäcker jag att jag fått sms och folk som försökt ringa mig och berätta att Lexus är med i tidningen! Men mitt batteri har vart dött så de var därför jag upptäkte samtalen och smsen så sent! Så vi tog en sväng och köpte tidningen och vilken underbar bild der var! (De var inte heller en liten bild, den var 1/3 av sidan) På kortet är även Ruby med och min arm ;) För de är Ruby som håller upp Lexus när jag ska ta fina kort på prinsen!

Här är iallafall bilden som är med i dagen nyheter!


Under bilden stod detta: Skira skyar av skärt. Körsbärsträden i Kungsträdgården i Stockholm står i full blom till fägnad för vårflanörer och fotografer. Fem månaders gamla Lexus Zackrisson får flyga högt för att bakgrunden på fotot ska bli fin.



Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till William

Nej det är absolut inte för tidigt! Han satt inte säkert i den vi hade och man ska inte glo sig blind på kilo och månader. Han har vuxit ur den gamla för längesen. Det är en stor grabb vi snackar om! Vi köpte den på babyproffsen och dom vet vad dom pratar om. Dom vågar inte lura sina kunder för dom är en så stor kedja. Sålänge han sitter bra och säkert så skiter vi fullständigt i siffror, har alltid gjort och kommer alltid att göra! :) Williams säkerhet och hälsa går före!

2011-04-30 @ 20:51:14
URL: http://feliscatus.blogg.se/
Postat av: Ida - Mamma till William

Han blir 5 mån på onsdag, väger ca 9 kg och är ca 67 cm lång, vi ska till bvc på måndag! :)

2011-04-30 @ 22:01:23
URL: http://feliscatus.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

åh vad roligt att han är med i tidningen :)



svar: ja jag gilla fleecen och mössan, fina färger lixom! till bra pris dessutom ;P hehe!



okej, kul! vi köper nog årskort på furuvik eftersom jag har tagit föräldarledigt 2 månader i sommar :)

2011-05-01 @ 10:31:53
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

va bra ;P hehe!



jo jag har tagit sex veckor mamma ledigt och två veckor semester :P så typ hela juli och augusti ska jag vara ledig. jätteskönt!



ska du plugga eller jobba efter mammaledigheten? kram

2011-05-02 @ 05:49:28
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

va tufft att ni va med :) men visste ni inte om det? tänkte dom visste hans namn..

2011-05-02 @ 12:59:37
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback