Julklappar

Postat av Cassandra den 2011-12-05 12:54:14


Jag, vi är klara med alla julklappar :) Och de har vi vart ett tag nu och de känns verkligen skönt då jag kommer jobba extremt mycket nu innan jul. Vilken ska bli jättekul. Idag är de kick off som står på schemat och imorgon är de snabbutbildning. Sen på onsdag är de vipkväll och då ska jag jobba, men får ändå bjuda med mig några familjmedlemmar och vänner. Sen på torsdag öppnar Max, ledig den dagen. Men sen är de massa jobbpass som står på scemat och därför känns de skönt att då slipper man stressa med att fixa julklappar. Mycket mysigare att få vara med barnen när man ändå är ledig från jobbet :)



Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Är ju jätteskönt att ha alla klapparna klara! Det har vi med, bara min egna som inte är klar :P Men den köper jag själv ;)

2011-12-05 @ 23:13:56
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Catrin svarar

Köpt på Em-möbler 995:-

Nackdelen var att det var beställningsvara på 4-5 veckor. Fast gick rätt fort ändå =)

2011-12-07 @ 17:47:08
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback