Dag 4 – Hur träffades jag och Christofer

Postat av Cassandra den 2011-02-21 21:40:01


Året var 2006 och höst! Då hade både jag och Christofer playahead, kommer ni ihåg de?! :P haha! Vi hade små pratat lite dära. Inget mer om de! Sen umgicks jag med en tjej i skolan som var intresserad av Christofer och jag träffade Christofer med henne och vi började då prata mer med varandra.

Sen uttrycker sig den tjejen att jag kan få vilken kille jag vill! Och då tänkte jag se om de var så! Så jag coh Christofer började umgås mer och mer. Jag fick då mer och mer känslor för honom. Men han hade inte samma känslor tlllbaka. En dag så säger Christofer att han bara vill att vi ska vara vänner. Och de gjorde verkligen ont. Men under kvällen försöker han ringa och sms. Men jag svarar inte. Jag jobbade, sålde ljus! lite extra pengar när man pluggade var ju alltid bra! Sen på kvällen så svarade jag och Christofer bad mig åka till honom. Han berättade att han ångrat de han sa och så! Men vi fortsatte vara vänner ett tag till. Sen kom dagen 25 december 2006 då vi blev tillsammans!

Allt började som en tävling för mig, blev kärlek och nu bor vi tillsammans och har två helt underbara barn!



Kommentarer
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

Alltid roligt o läsa om sånt:) vad skoj!



har missat mycket här ser jag, men ni har viosst hunnit med en del. O dopet också, vad roligt. Kommer det bilder från det snart? :)



Åhh vad tråkigt att den gula klänningen från pop inte var så fin;( har sj inte sett den än då vi inte har någon butik där jag bor. Men ska nog göra mig ett besök där tror jag..



Lexus var så fin i sina kläder från pop förresten:)



Kram

2011-02-22 @ 13:45:33
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Kul att läsa :) Leken slutade ju så bra den kunde sluta, hehe.



Jättefina bilder från dopet! Ser ut som det blev riktigt lyckat. Vad fina ni är!! Kram

2011-02-22 @ 22:31:35
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback