Dag 6 – Min bästa vän

Postat av Cassandra den 2011-02-23 18:55:50


Bilder från dopet


Min bästa vän är Jessica.
De är en persom jag verkligen älskar. Har aldrig haft en bättre vän än dig! Du finns alltid där för mig om jag behöver prata precis som jag finns för dig! Hoppas du vet de vännen :) De går inte att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig. Du är en helt underbar person. Man kan verkligen lita på dig!

Jessica lärde jag känna på en ung mamma träff när Josefin och Nellie var små :) Vi umgick inte så jätte mycket i början. Men ju mer vi umgick ju mer stärkte de våran vänskap. Och jag är verkligen glad att jag lärt känna dig och din familj!

Jessica du betyder allt för mig. du är helt underbar vän! Älskar dig! Jag är verkligen glad att du är gudmor till min son!



Kommentarer
Postat av: Jessica - Nellie & Oliwer´s Mamma

Du är så jäkla underbar Cassandra! Jag älskar dej! <3

2011-02-24 @ 21:25:59
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback