Nya tag igen?!

Postat av Cassandra den 2011-02-20 23:26:49


Vad är de med mig?! Fan att jag ska sabba för mig själv! Står fortfarande still på samma vikt. Men nu jävlar så måste jag ta tag i de här. Detta är verkligen inge kul! Så nu blir de andra bullar, nu ska jag gå ner massa i vikt! Måste ge mig fan på detta nu!

Från och med imorgon, måndag börjas de igen! Ska börja äta enligt viktväktarna och nu ska jag börja gå promenader! Har inte blivit så många eftersom snön tittade fram igen! Så tis-fre blir de 1-1,5 timmes promenad efter lämning på dagis! Sen ska jag försöka komma iväg och simma 2-3 gånger på kvällen!

Så nu innan läggdags ska jag ta fram gamla viktväktar böcker igen! Hoppas verkligen på en viktnedgång nu! :) Bara de går nedåt blir jag nöjd och hoppas verkligen jag når mitt första delmål till våren! :)



Kommentarer
Postat av: Nikolina

Tycker du är bra på o fota :)



Vi får gå promenad tillsammans nån dag. Säg nån dag du kan så kan jag komma till Haninge ??

<3

2011-02-21 @ 11:46:30
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hejjar på dig =) du klarar det!!!

2011-02-21 @ 14:40:46
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback