Pengarna kom in ...

Postat av Cassandra den 2011-02-25 09:45:10


... pengarna försvann :P Ja nu är alla räkningar dragna! De är bara några som dras på måndag! Skönt att ha de gjort! Josefin är nu på dagis och Lexus sover. Har kollat runt lite här nu, men nu är de dags att börja fixa här hemma. Tänkte ställa mig att ta disken. Sen småfixa här hemma! Har inte orkat städa allt på en gång denna vecka. Så småfixar lite då och då! :) hihi!

Sen ikväll blir de familjemys! Tänkte se när Christofer kommer hem om vi ska gå ut och åka lite pulka med Josefin! Eller hitta på något skoj med henne ute iallafall! Eller om vi ska baka lite! Nu har jag börjat äta enligt LCHF och så får vi se hur de går! Skippade viktväktarna nu, ska se om detta funkar! Annars får vi se hur vi gör! Började i tisdags! Tycker de går bra. Hoppas jag ser resultat nu den 1 mars då jag ska väga mig! Men annars komemr mars bli min månad ;D haha!





Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Räkningarna kunde man ju skippa, tråååk..



Läste att du börjat med LCHF nu, får önska dig lycka till :)



Jättefina bilder på barnen! Som alltid :)



Hoppas ni mår bra! kram

2011-02-25 @ 12:06:01
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback