Läggdags

Postat av Cassandra den 2011-07-31 23:50:28


Nu är de läggdags för min del!
Nu lägger jag en kanon helg bakom mig. Först kolmården och ikväll har vi grillat med våra underbara grannar som tyvärr kanske kommer flytta. Men träffas kan man göra ändå, kanske tar lite längre tid att åka eftersom man bor port i port nu ;)

Såg nu att de blev massa inlägg idag, hoppas ni kollar igenom alla och ser vilken underbar dag vi hade på kolmården. Älskar verkligen Josefins fina teckning. Sitter fortfarande och skrattar att hon gjorde mig så himla stor. Men men hoppas ni haft en bra helg! Godnatt på er.



En bild från i veckan på våran prinsessa får avsluta denna dag


2 0 1 1 - 0 7 - 2 8




Kommentarer
Postat av: Josefin - Melwins mamma

Åh vad mysigt, vi ska till getterön med melwins mormor. :) Åker om ett litet tag

2011-08-01 @ 07:33:19
URL: http://melwinojag.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Mig tar man inte upp minnsan ;) hihi

2011-08-01 @ 11:07:48
URL: http://aerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback