Mina barn ♥

Postat av Cassandra den 2011-07-23 21:54:00


Idag har vi haft en kanon dag!
Vi har städat lite här hemma. Sen tog vi bilen till mina föräldrar för vi behövde hjälp att pumpa Josefins cykel. Sen tog vi bilen direkt till maxi, vi glömde köpa mjölk igår och så köpte vi även nytt sköljmedel och andra städartiklar som saknades! Så imorgon ska vi göra de sista som damma, damsuga och våttorkas.

Efter middagen tog vi en promenad till en ny lekpark som finns i närheten. De var faktist Emelie som visade mig den och ändå bor inte hon här. Så de är tur att de bodde hos hennes svärmor tror jag de var :) Så vi tog en tripp dit iallafall, Josefin på sin cykel. Hon ska cykla vart vi än går nu :) Vi var nog där och lekte i en timme. Lexus fick gunga och de uppskattades av herren. Sen tog vi en promenad hem. När vi kom hem fick barnen gå och lägga sig på en gång eftersom klockan närmade sig nio. Men nu sover båda barnen och jag och Christofer ska kolla på en film! Men innan ville jag visa två underbara kort på mina barn ♥





2 0 1 1 - 0 7 - 2 3




Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefina bilder verkligen! Tack för din kommentar om djungeltrycket, jag blev jätteglad! Ha en bra dag! kram

2011-07-25 @ 08:11:59
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback