Städa städa

Postat av Cassandra den 2011-07-25 13:54:15


Hela dagen har jag plockat, dammat, damsugit och torka golv.
De tar lite längre tid när man ska sysselsätta två barn, paus för lunch :) Nu är de bara vika in massa kläder sen ska alla skåp rensas. Mycket ska ner i källaren och mycket ska kastas. Nu ska de rensas till max så de blir fint i alla skåp :)

Senare idag ska jag söka till en utbildning som jag ska börja plugga i oktober. Har äntligen kommit på vad jag vill syssla med. Så när Lexus går på dagis kommer jag jobba heltid + plugga heltid fast på distans. Så de kommer vara tufft nu i två terminer, med jobb, plugg och familjen. Men de kommer gå galant detta! Blir de förtufft så finns de flera lösningar :)



Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

ja där jobbar jag! :)

2011-07-25 @ 14:03:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback