Lexus hörna

Postat av Cassandra den 2011-06-17 19:27:38




Tänkte visa hur Lexus hörna ser ut idag! Sköntbordet ska målas vit, men har inte fått ork att göra de ännu! Haha! Men snart ska de bort, eller de är ett tag kvar, men men. Har äntligen beställt tavlorna med deras namn och så till barnen, som ni ser ovanför Lexus säng hänger den :) Sen har jag ändrat om på tavellisten och nu väntar jag bara på korten som ska sitta i ramen my first year. Hans converse skor står med på tavelisten. Han är inte en kille som tycker de är kul med skor och sen har jag inte velat sätta på honom skor nu i värmen som vart. Så därför får hans första skor stå dära :) Lexus lexus bilar står snyggt i hyllan och massa andra saker, som böcker, hans smycken, vissa dopsaker (allt får inte plats, men vill ha de uppe) Men visst har han en mysig hörna i vårt sovrum! :)



Kommentarer
Postat av: Josefin - Mamma till Melwin

asså guud jag älskar verkligen din typ av inredning. :) en sådan filt har melwin också. skit fina och så himla mjuka :)

2011-06-18 @ 09:51:59
URL: http://melwinojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback