Fingerfärg

Postat av Cassandra den 2011-09-21 20:12:29



Två koncentrerade barn
2 0 1 1 - 0 9 - 2 1


Idag innan jag och Lexus gick till dagis för att hämta Josefin så gick vi förbi br för att köpa fingerfärg för tyckte att när de är så tråkigt väder ute måste man hitta på något kul. Och Lexus har aldrig målat med färg på de sättet så tyckte att han skulle få pröva på de.

Så när vi hämtade Josefin så berättade jag vad vi skulle göra så idag gick de fort att gå hem. Hon älskar att rita, måla ja allt som har med färg att göra. Hon började fint rita på sitt papper och sen såg hon att jag gav Lexus lite färg i handen så han kunde måla med händerna också, så började Josefin rita heal sin arm. De tyckte tydligen hon var jätte kul. Lexus stoppade först fingrarna i munnen, sen kom penseln in i munnen några gånger. Sen ville han inte måla mer, haha. Min söntos tyckte inte alls de var kul att måla, man kunde ju inte äta de ;)

Josefin tyckte de var jätte kul. Hon skrattade och pratade hur kul hon tyckte de var och de slutade bra när dom fick bada efter. Men de var inte uppskattat av lillkillen heller då han bara ville mysa med sin mamma efter den hemska upplevelsen med färgen ;) hahaha. Han är bara för söt min prins. Min prinsessa med för den delen. Gud vad jag älskar mina underbara barn.




Kommentarer
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Okej, ja det vore jätte snällt om du ville kolla upp det :)



Ha en trevlig kväll.

2011-09-21 @ 23:04:05
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Tack så mycket! Men jag hittade det inte på dafont "/ får leta vidare! Tack ändå :)

2011-09-22 @ 10:13:49
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback