Paus

Postat av Cassandra den 2011-09-27 11:00:33


Våra underbara barn
Bilden tagen från Atousas facebook
2 0 1 1 - 0 9 - 2 6


Nu blev de en liten paus i allt städande. Tvättmaskinen är i full gång, allt är bortplockat, allt är dammat. Nu ska jag snart damsuga, men de vill jag inte göra när Lexus sover och sen ska jag torka av golven. Vika tvätten tror jag att jag skippar idag, de får bli en annan dag :P haha! Lite lat måste man vara :D

Igår hade vi en fullspeckad dag. Började dagen med att möta upp Emelie och Noah i gullmarsplan och därifrån gick vi till en öppen förskola på söder och där tillbringade vi våran förmiddag. Josefin följer med på månadagar eftersom hon då är ledig från dagis. Men skulle aldrig ha henne ledig för att ta med henne dit, då jag tycker de är försmå ytor och inte alls så många stora barn att leka med, så hon har de mycket bättre på dagis :)

Efter massa bus, sång och lunch så gick vi till ringen. Vi var några stycken som gck runt lite i ringen innan vissa åkte iväg åt olika håll. Men jag och Atousa tog med oss våra barn och gick till en park. Där barnen fick leka av sig. Josefin och Mirabelle lekte jättebra, inget bråk. När vi sedan gick tillbaka för att möta upp hennes pojkvän höll tjejerna varandra i handen, så himla söta. Vi tog sedan tåget till centralen och sär skilldes vi. Jag och barnen gick upp till Denises jobb och sedan tog vi sällskap hem :) När vi väl satt på pendeln så blev de stoppsignal och vi visste inte varför, men efter ca 10 min fick vi veta att de hänt en olycka på södra och inga tåg skulle gå. Och vi fick sen veta att de var ett självmord, fy alltså! Så de blev en omväg för oss hem, hem kom vi, middag fick vi i oss och sen blev de lite idol tittande (tycker denna säsong är ur tråkig).






Kommentarer
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

hihi men guuu va söta! =)



du ang bloggen, ska vi strunta i magbilden? får inte till nå fina;( o ska dom vara med där vill jag ju ha en fin bild. haha! =)



kram

2011-09-28 @ 08:48:18
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & bebis i magen.

FIN BLOGG.NU!!! ÄR de du som gjort den denna gång eller någon annan?? :D <3

2011-09-29 @ 09:16:21
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback