Snabbare än vad vi trodde

Postat av Cassandra den 2011-09-20 09:56:49


Förra vecka fick vi brevet från komunen att Lexus kommit in på ett annat dagis. Josefins dagis och detta dagis ligger lika långt från oss (så de är som en triangel mellan oss). Så de är skönt att han fick ett närliggande dagis. Skulle tacka ja i fredags men de var stängt, så igår tackade jag till platsen och den 8 November skulle han börja där. Men under dagen hade jag ett missat samtal och försökte ringa upp, men de har bara telefontid mellan 9-11. Så idag kl 9 ringde jag komunen och de beskedet att Lexus kommit in på samma dagis som Josefin. Vi hade garanterat plats i Augusti och få en plats tidigare kunde vi bara hålla tummarna för att få. Lexus låg nästa på tur och de var tydligen en som tackat nej till sin plats och den fick Lexus. Vilken lättnad, vilken tur vi hade :) Så i veckan får jag ett nytt papper och då får vi veta vilken datum han börjar på Josefins dagis :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att få dom på samma dagis! Det underlättar ju en hel del :)

2011-09-20 @ 13:03:44
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Emma

stora killen som ska börja på dagis:) Men har lexus fyllt 1 år ännu? för dem har väl en regel att barnen måste fyllt 1 år innan de börjar på dagis?

2011-09-21 @ 10:56:53
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback