Värt

Postat av Cassandra den 2011-09-22 10:36:58


Igår fick jag mer pass att jobba på Geggamoja Store, så himla underbart :) Längtar efter varje gång jag ska jobba och nästa vecka jobbar jag både fredag och lördag, ett 8 timmars pass och 5 timmars pass, de gillas. Jobbar även nu på lördag, så de blir två jobb helger i rad, sen ledig och sen jobbar jag helgen därpå igen.

Känns verkligen hur kul som helst att börja jobba igen! Komma igång, men snart börjar jag jobba på mitt heltidsjobb igen. De ska bli kul, men kommer säkert vara helt slut i början då jag inte är van ;) Men de kommer säkert gå jätte bra! Kommer även försöka jobba så mycket som möjligt på geggamoja. Sen hoppas jag med att få börja plugga, men de får visa sig i framtiden. Jag har mina planer iallafall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback