Fredag

Postat av Cassandra den 2012-04-27 19:47:26


Efter 11 dagars arbete så var jag ledig idag. Idag mötte jag upp Camilla och Benjamin vid port för att handla de sista till Josefin och Lexus dagisfröknar. Idag slutade dom nämligen på sitt dagis och ska nästa vecka, den 2a maj börjar de på ett privat dagis. Tror verkligen de kommer bli toppen. Har verkligen vart jätte nöjd med aspen. Inget att anmärka på. Men efter massa om och men. Med massa tankar om framtiden för barnen beslöt vi oss för att söka till ett privat dagis.

Vi tog lite promenad i de fina vädret också, gick hem till mig och slog in presenterna. Sen plockade vi upp barnen för att sedan ta bussen hem till barnens mormor på middag. Nu sover barnen så sött. De somnade på en gång. De var så trötta. Men imorgon är de en ny dag. Jag och Christofer jobbar båda två så barnen åker hem till mina föräldrar och har en riktigt mysdag.


Fina Lexus
Inte den bästa kvaliten på bilderna, men lika fina ändå

2 0 1 2 - 0 4 - 2 7






Kommentarer
Postat av: Anonym

Mormors pussgruka!!

2012-04-29 @ 18:34:51
Postat av: Sanna - Mamma till Embla

Vad kul att du är tillbaka :)

2012-05-04 @ 22:24:26
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback