Vabbar

Postat av Cassandra den 2012-02-20 17:15:42


Lexus blev sjuk under helgen igen! Och idag fick jag vabba. Vi tog en långpromenad med Camilla, Benjamin och Molly. Lexus sov hela tiden och jag var ute och gick i över 2,5 timme. Man märker att han inte mår bra. Tänkte att han skulle må bättre av lite frisk luft. Han sov verkligen kanon vagnen. Men hans hosta vill inte ge mig sig och han sover typ hela tiden och mår inte alls bra. De ända jag får i honom är välling. Imorgon ska jag ringa till vårdcentralen för att se om något inte står rätt till. Han har vart sjuk väldigt mycket nu på så kort tid. Så jag blir ju orolig över hur han mår.

Blir hemma imorgon med och förmodligen veckan ut om de inte blir bättre. Hoppas verkligen min prins blir bättre snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback