Iphone inlägg - Fortfarande kvar på SÖS

Postat av Cassandra den 2011-01-06 18:56:09


Jag och Lexus är fortfarande kvar på sjukhuset! Under hela dagen igår och natten, eller va tredje timme fick Lexus andas in a(vet ej hur de stavas). Och så spolade jag rent hans näsa med koksalt! Och så bra han sovit! Som en prins. Han tog igen den sömn han inte fått dom senaste dagarna. Men imorse fick han börja andas koksalt istället och de har gjort att han hostar mycket mer och kommer inte till ro och har de jobbigt. Lexus mår förövrigt mycket bättre. Vi väntar fortfarande på att få träffa en läkare och få veta om vi får vara kvar under natten lr inte. Hoppas de, skulle vara skönt att de har lite uppsikt på honom.

Jag har ju pratat med en läkare innan om Josefin blir smittad. Och för barn över året har bara som en vanlig förkylning. De är spädbarn som drabbas då de har så trånga luftvägar. Eftersom Josefin inte blivit smittad och mår bra så kommer hon få gå på dagis nästa vecka. Som hon längtar! När jag pratade med läkaren innan så sa dom att de var okej att lämna henne på dagis! Så de känns skönt! Så om inte Josefin blir sjuk under helgen så blir de dagis :)

Jag saknar min prinsessa! Men jag vet att hon har de bra hos sin mormor och morfar. Christofer jobbar kväll. Så då är de snälla och tar hand om henne :)



Kommentarer
Postat av: Emelie med elliott o Leila

Fy vad tråkigt för er att han blivit så dålig :( vet själv hur rädd jag är för att Leila ska få viruset! Hoppas ni fick stanna kvar och att lillprinsen blir helt frisk snart. Kram

2011-01-06 @ 20:19:22
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: I

Hoppas att han snart får må bättre nu då.

2011-01-06 @ 21:32:38
URL: http://ifunderar.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

men stackars lillen :'( hoppas han blir piggare snart!



svar: tack snälla!



kramis

2011-01-07 @ 09:27:46
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback