100 dagar kvar

Postat av Cassandra den 2008-04-23 17:24:17


Nu är det bara 100 dagar kvar till beräknad förlossning.  Tiden går så himla fort.  Idag fick jag även ett samtal av min barnmorska och fick veta att mina prover jag tog i måndags var negaivt och det tycker jag är mycket posetivt. Förmodligen så berodde de att jag hade ont i magen för att jag var stressad. Och jag känner att jag mår bättre nu när jag fått andra arbetsuppgifter, så det är med postetivt. :D Sen kommer jag förmodligen att jobba 75% och inte 100%, men allt är inte klart än. Så det ska bli skönt att man kan ta det lite mer lugnt.

Vi har även sökt ett jobb till Christofer idag, hos en målerifirma och vi hoppas att han kanske kan få ett jobb där. Han har kontakter där han har praktiserat nu under skoltiden, men dom vet inte om de har jobb när han har tagit studenten. Men vi håller tummarna för de. För det bästa är om han har jobb när jag är mammaledig :)



Kommentarer
Postat av: j o s e f i n

Oj, shit, jag glömde. det är så himla mkt i skolan nu så jag har inte så mkt tid. Jag ska fixa det när jag hinner jag lovar :)

2008-04-23 @ 20:32:10
URL: http://FlickanJosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback