AIK - Djurgården

Postat av Cassandra den 2008-04-24 20:20:20


Idag åt jag middag hemma oss mamma och pappa, ville inte äta hemma själv idag pga Christofer ska på matchen, AIK - Djurgården. Så vid kvart över 4 skjussade Christofer mig till mamma och han åkte sedan vidare och hämtade en kompis som han ska gå på matchen med.

Men nu är jag iallafall hemma igen. Fick kycklingsallad hemma oss mamma. Jätte gott och jätte skönt att slippa göra mat :D Sen satt vi bara och pratade lite och hon fixade lite material till sitt jobb. Just nu sitter jag och smsar med Christofer och får info om matchen. Och just nu leder

AIK med 1-0 mot Djurgården


Efter 2.47 gjorde Daniel Mendes 1-0.
Så håll i det här AIK. Se till att få med er 3 poäng.
Bloggar mer senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback