Barnmorskan

Postat av Cassandra den 2008-04-21 17:40:21


Dagen började med att jag var hos barnmorskan. Det gick jätte bra och lilltjejen mådde jätte bra. Det är väl jag som mår sämre, har ofta ont i magen, typ kramper. Gjorde ett prov idag och får svar inom två dagar om det kan vara något. Annars om det skulle bli sämre ska jag ringa till förlossningen och se vad det kan vara. Du kanske har en aning om vad det kan vara? Annars gick det jätte bra, mina hjärnvärden är bättre, mitt blodtryck var lite sämre, men inge fara. Sen hade jag gått ner 1,5 kg sen jag var hos ditisten och det känns ju hur bra som helst, har så mycket inödigt fett på min kropp :P Sen skulle hon ta blod prov på mig, men när hon försökte fick hon inget blod så jag fick gå till labbet efter och ta ett blodprov, och jag var inte ensam att vara där. Fick vänta i en timme tills det var min tur. Så jag kom inte till jobbet fören kl halv 12. 

Men när jag kom till jobbet så fick jag mina nya arbetsuppgifter och det kändes jätte skönt :) De känns inte lika stressande som det vart innan. Men nu är jag iallafall hemma och ska snart börja med att laga mat. Har du något förslag om vad jag kan göra? :)  





Kommentarer
Postat av: alex

hej, hjälp mig gärna på min blogg, och hoppas du får en bra dag:D

2008-04-21 @ 17:41:53
URL: http://amethyst.blogg.se
Postat av: j o s e f i n

Vilka streck? nu fattar jag verkligen ingenting hehe. men kan du förklara lite mer hur du menar så kanske jag kan försöka förstå :)

2008-04-21 @ 18:03:19
URL: http://FlickanJosefin.blogg.se
Postat av: j o s e f i n

Vilka streck? nu fattar jag verkligen ingenting hehe. men kan du förklara lite mer hur du menar så kanske jag kan försöka förstå :)

2008-04-21 @ 18:03:36
URL: http://FlickanJosefin.blogg.se
Postat av: j o s e f i n

nu fattar jag xD Ja vet hur man får linjen att gå ända ner, så det kan jag nog hjälpa dig med imån :)

2008-04-21 @ 20:28:19
URL: http://FlickanJosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback